سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین اپلیکیشنهای مترو تهران

اپلیکیشن‌های مترو تهران

اگر زیاد از مترو تهران استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در این مقاله را حتما نصب کنید.

اپلیکیشن مترو تهران – مسیریابی مترو

این اپلیکیشن یکی از راهنماهای مفید برای افرادی است که مسیر خود را در مترو تهران گم کرده‌اند. ازطریق این اپلیکیشن، می‌توانید به نقشه کامل مترو تهران دسترسی پیدا کنید. این اپلیکیشن به مسیریابی شما کمک می‌کند و می‌توانید با انتخاب مبدأ و مقصد، از نحوه و زمان تقریبی رسیدن به مقصد مطلع شوید.

اپلیکیشن شاپ – خرید بلیت مترو

ایستادن در صف خرید بلیت مترو، خصوصا در این روزهای شیوع ویروس کرونا می‌تواند بسیار خطرناک و اذیت‌کننده باشد؛ اما با دانلود اپلیکیشن شاپ، می‌تواند به‌راحتی بلیت مترو خود را با گوشی هوشمندتان بخرید و از گوشی شخصی خود برای ورود به پلتفرم‌های مترو استفاده کنید. 

 

اپلیکیشن تهران من – خرید بلیت مترو

تهران من اپلیکیشن اختصاصی شهرداری تهران است که به‌کمک آن می‌توانید بلیت مترو بخرید و حتی کارت بلیت خود را شارژ کنید. این اپلیکیشن تقریبا اپلیکیشن رسمی خرید بلیت مترو تهران است که البته به‌جز تهیه بلیت، ویژگی‌های بیشتری همچون پرداخت عوارض را هم در خود دارد.

اپلیکیشن بلد – مسیریابی مترو

بلد‌ یکی از اپلیکیشن‌‌های محبوب ایرانی است که وظیفه مسیریابی برای رانندگان و افراد پیاده را برعهده دارد. مسیریابی در متروهای تهران هم یکی از قابلیت‌هایی است که سال گذشته به اپلیکیشن اضافه شده است. با اضافه‌کردن مبدأ و مقصد مترو،‌ می‌توانید مسیر مناسب و سریع برای رسیدن به مقصد خود را به‌کمک این اپلیکیشن بیابید.

پرسش‌های متداول

اپلیکیشن مترو تهران چه کارایی دارد؟

به کمک اپلیکیشن مترو تهران می‌توانید جزئیات تمامی ایستگاه‌های مترو را به‌دست آورید؛ این اپلیکیشن به مسیریابی دقیق برای رسیدن به ایستگاه موردنظر شما کمک می‌کند.

کدام خطوط مترو تهران هم‌اکنون فعال هستند؟

در حال حاضر خطوط 1، 2، 3، 4، 5، سه ایستگاه از خط 6 و ده ایستگاه از خط 7 فعال هستند. شهرداری تهران اعلام کرده است که به‌زودی خطوط 6 و 7 به‌صورت کامل فعال و راه‌اندازی می‌شوند

کدام ایستگاه‌های خط 7 مترو تهران فعال هستند؟

ایستگاه‌های فعال خط 7 مترو تهران عبارت‌اند از: ایستگاه‌های میدان صنعت، ، دانشگاه تربیت مدرس، شهید نواب صفوی، رودکی، کمیل، بریانک، هلال‌احمر، میدان محمدیه، مولوی و بسیج.

کدام ایستگاه‌های خط 6 مترو تهران فعال هستند؟

در حال حاضر، خط 6 مترو تهران فقط 3 ایستگاه فعال دارد؛ این ایستگاه‌ها، دولت‌آباد، بعثت و میدان شهدا هستند.